VM-Final

SÖNDAG:
Började dagen med att sällskapa med Kela medans hon rensade/städade sin garderob.
Det var ju en hel del i den...


Det mesta kläderna hamnade på sängen inför sortering.


Många av hennes favoritjeans hade rätt stora hål...

                          

Sen på kvällen var det dags för VM-final!
Vi var på Olearys redan kl 18 för att ta de bästa platserna! ;)
Spanien-Holland. SPANIEN VANN! ...efter en otroligt seeeeg match....
Men ölen var kall och sällskapet trevligt!
Och grattis till Linnea som fyllde år! (grattis även till Bellas lilla Alicia som blev 1 år)




Och IDAG har jag varit i stadsparken och firat Alicia med kaker och massa mys!

Har märkt att det är väldigt varmt om nätterna, eller jag typ hela tiden men på nätterna får jag svårt att sova. Så kom jag på idag att jag har ju en fläkt som står i förrådet, vad sägs om att kanske ta in den!? Okej ibland e jag rätt smart...men det är inget jag direkt skryter med! =P

Ikväll beger jag mig ut till Storvreta för att hämta en bil av plastmamma som jag ska låna!
Så nu kommer det bli sååå mycket lättare att bara dra iväg å bada! =D

Födelsedagar i all ära, kul att umgås med nära å kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0