Utgång!

Igår var jag lite seg. Lina ringde å frågade om jag skulle med ut, men jag kände inte för det. Så satt kvar å sega framför tv´n, sen gick jag å handlade kattsand. Kom tillbaka mycket piggare, så jag ringde tillbaka till Lina och sa att jag hade ändrat mig. Så vi styrde upp en snabb förfest hemma hos Jenny. Sen drog vi ut till Flustret vid halv tio för att slippa betala inträde! :P
Blev en väldigt trevlig kväll med massa fnitter, dans, toabilder och goda drinkar. Träffade många gamla och nya roliga människor!

Vet inte vad det är med Elvis, han sitter som klistrad på mig. Ligger jag i sängen ligger han på mig, sitter jag i soffan så ligger han på mig, går jag på toa så följer han med dit, står jag å lagar mat så sitter han på bordet. Blivit sjukt sällskapsjuk eller!?
Men nu är det nog bara 2-3 veckor kvar tills Pepsi kommer hit. Då får han ju lite mer sällskap. Fast hon tycker ju inte om han, men hon ska ju vara här i 2½ månad, så hon kanske vänjer sig. :P

Nä nu ska jag fixa ordning tvättpåsarna till imorrn så har jag de gjort!

Kanske ska man ta sig till Bullit å ta en öl ikväll, eller ska jag bara sitta hemma och slöa med katten?....
Svaret får ni i nästa inlägg! ;)

Ingen var bitter å det förekom mycke fnitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0