Long time, no see!

Ja i helgen var vi till Åland med dem årliga familjerna, men nu när många har skaffat barn och partners så blev vi 27 stycken som gjorde ön osäker! Det blev mycket bad och sol (säkert för att inte Micke följde med) och en Captain Morgan med Cola var ständigt i min hand, ja tillochmed när jag var i vattnet... Vår motion blev fotboll, volleyboll och minigolf. Mycke musik, dans och fyllesnack blev det också!
Kommer hem med billig öl å en Captain Morgan men utan röst.

I Tisdags tyckte jag att det var mulet men fint, så tyckte Grönan skulle passa den dagen. Så jag och Vache drog dit, men när vi kom till Stockholm så var molnen borta och blev ganska varmt i köerna. Tur att det fläktade rätt bra i åkturerna! =P
Kom på att det kanske inte var så bra att åka å skrika i karuseller när jag knappt hade nån röst, men när jag kom hem hade jag mer röst än när jag åkte. :)



Sen i onsdags kändes det som jag hade feber, men kände mig inte sjuk eller knappt hängig. Fick även lite ont i halsen och på torsdagen var mina halsmandlar stora och jag hade rätt ont i halsen, men min kropp hade fått tillbaka sin normala temperatur.
Idag är det fredag och nu känner jag mig som vanligt! Helt konstigt...

Åka karusell så det pirrar i magen, då har man roligt resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0