Kryssning!

Jag blev full på vatten!
Ja igår bar det av på 22h kryssning med Lollo, Nicole och Linnea!
Fy vilken rolig resa! Tack tjejer! <3
Så idag är jag helt slut. Kom hem vid halv sex och satte mig å kolla på Kärleksbrevet som gick på tv.
Halv nio började fotbollen så när klockan var kvart över åtta böt jag till den kanalen och vaknar drygt 2 timmar senare av att Tyskland tjoar å har sig.. Då hade jag somnat å missat hela matchen! :P Inte för att jag var så intresserad av matchen men det var lite lustigt att missa precis hela matchen.
Imorgon är det iaf VM-final! Spanien-Holland! Det ska vi inte missa.
Linnea fyller år och vi ska sätta oss på O´learys i god tid för att få bra plats.
Tagga upp med lite gott käk och några födelsedagsÖL! =)









Fick i mig mer än vad jag tål för det var så billig alkohol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0