Grilla, grilla!

Veckan har gått fort. Redan helg imorgon! =)
Igår vart det lite grillkväll här igår, samma idag! =P Mumma! Och nu har jag kött i kylen som måste grillas senast på lördag, så blir väl lite mer grillning snart igen!

Regnade idag när jag var ute med posten, men som tur är har jag den bästa linjen nu när det regnar. Springer bara i trapphus! Träningsverken har försvunnit också så de e skönt...

Vet du vad jag gjort idag? Det ska jag tala om för dig... Gjort fransk manikyr på naglarna!
I LIKE! =D
Hade ju fått långa naglar under semestern, så nu är jag väldigt försiktg när jag delar ut posten så dom inte ska gå av. Och nu med en massa nagelack på dom borde dom hälla lite bättre...även om färgen säkert kommer gå bort fort.

Tog lite bilder på jobbet idag. Pappa skrev mitt namn på min banan å la den bland den finställda posten. Och så tog jag lite bilder från mitt och Linas rum utan fönster! :P När vi inte har nåt att göra, pysslar vi gärna lite...








Grilla rockar fett, å så blir man mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0