Starke Adolf!

Idag har jag fått nytta av mina enormt stora muskler! =P Bärt ut alla mina möbler och grejjer i en släpvagn. Tillochmed fick jag upp min stora garderob på biltaket... okej jag fick lite hjälp av Vache då. =)
Och imorgon ska allt kånkas in i en ny lägenhet igen. Då en trappa upp också! Fast finns hiss...men tror inte garderoben kommer gå in i hissen, så vettefan hur vi ska lösa det. För upp för en trappa kommer jag inte lyckas bära den där jäveln!

Efter allt kånkande blev jag bjuden på restaurang! Me like!

Så nu sitter jag här i en nästan tom lägenhet. Jag har bara sängen (som sedan ska hem till brorsan), soffan (som ligger ute på blocket och väntar på bli såld), min dator, några behövande köksgrejjer, kläder och lite sånt jag behöver till vardagen.
DET ÄR MÖRKT! Och dum som jag är tar jag ner alla lampor, stora som små, ja tillochmed mina två ficklampor är inpackade i släpet som står inlåst nere på stan! Den enda belysning jag har är på toan och när jag öppnar kylskåpsdörren! Iofs lyser datorn upp ett mysigt sken (om jag inte sitter nära och stirrar in i den).

Katterna: Pepsi ligger för det mesta under soffan och trycker, kommer fram ibland för lite mat, toabesök och kel. Elvis är mest ute, kommer hem på nätterna och äter.
Nyss hade jag som båda två här inne och hade stängt så dom inte kunde komma ut. Hade datorn i knät, Pepsi på min vänstra sida och Elvis på min högra och klappade dom samtidigt! =P Fast Pepsi morrade ganska mycket och tyckte Elvis skulle gå därifrån.

Bara så ni vet, imorrn får jag min nya lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0