Öser!

I lördagskväll var jag lite sugen på att gå ut, men ovädret gjorde att jag stannade hemma och mös under täcket istället. 
Regnet öste ner, åskan dundrade så fönstrena dallrade och blixtrarna lös upp hela himelen i fin härlig lila-rosa färgnyans!
På söndagen var det lite uppehåll så då tändes grillen och det blev gott kött till den jättesena middagen. (runt 22.30 tiden) =P
Vaknar på måndag morgon och det är rätt mulet ute, men jag tar på mig shorts och t-shirt i tron om att det ska spricka upp... TJI fick jag! Det ÖSTE ner regn under hela tiden jag var ut med post! Jag blev DYNGSUR!
Så det var sååå skönt att komma hem och ställa sig i en kokhet dusch i en halvtimme! =) Sen på med mjukiskläder och sjunka ner i soffan å mysa med katten!

Imorgon blir det mysig middag för två!

Regnet på gatorna flöt och jag blev riktigt blöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0