Vibrerar mystiskt!

Tiden går fort. Endast 59 av 60 veckor är kvar av utbildningen och vad har jag lärt mig? Typ inget! =P
Helgen var lång och nice! Förfest i Uppsala i fredags, men var för trött för att gå ut. Vache kom med till Västerås på lördagen så då gick vi ut här. Blue moon bar, kostade 100+20 för garderoben men lätt värt pengarna. Stort, många olika dansgolv med bra musik, många spelbord, trevligt folk och fräscht.
Söndagen provade jag mig på busssystemet. har typ 7 minuter gångavstånd till Hälla shoppingcenter och därifrån går både buss in till stan och bussen till uppsala! Västerås stadsbussar tar inte kontanter, var först tvungen att köpa biljett i biljettautomat.

Tog cykeln idag, ingen jacka, det var ju rätt fint väder. Skulle jag inte gjort! Spöregnade när vi slutade, men fick skjuts av Sarah i klassen som ändå åker förbi mig.
Första "riktiga" lektionen idag. Böcker har vi också fått... En av dom är en jättetjock bok med flera tusen paragrafer! Trafikförfattning!
I den kan man tillexempel hitta penningsböter för olika förteelser och hur vissa sjukdommar påverkar om man är berättigad ett körkort eller inte. Det var iaf det vi kollade närmre på idag, men som sagt där i finns ALLT om ALLA paragrafer inom trafikförfattning.



Fick även upptäcka hur bra isolerat vårat klassrum är! Det var helt tyst och läraren läste högt ur boken när vi plötsligt blev störda av ett vibrerande från luftkonditioneringen. Lät som en mobil ringde på ljudlöst. Men det var det inte. När det inte tystnade så öppnade läraren dörren och hör ALLA vad det är! BRANDLARMET! Haha! Fast ingen brand och ingen övning, så var bara att sitta kvar. Men bra att vi kommer höra brandlarmet in i vårt klassrum om det verkligen skulle börja brinna!!

Lagade god mat idag! Blev hemmagjord carbonara med pasta! Sen efter maten så började tvn brusa lite, så skulle försöka fixa till det genom att dra lite i antennsladden. Den satt hårt så skulle jag dra ut den men då lossna hela skiten och nu får jag inte tillbaka den! ...så blir nog inge Fångarna på fortet idag som jag tänkt. =(

Ute i korridoren låter det tjo, tjing å pling. Vi sitter i klassrummet å hör ingenting!

Kommentarer
Postat av: Lina

NU har det varit dåligt med uppdateringar! :) Tittar ju in varje dag ju! Är dte bra ?

Kram!

2010-09-07 @ 10:54:16
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0