Fullt upp!

Efter jobbet så var det en som var här å kollade på soffan,
 så hon skulle komma tillbaka på lördag å köpa den.
Nu står jag och bakar till jobbet imorrn. Sista dagen ju! =) Fan vad jag kommer sakna alla knäppisarna där... Men kommer ju jobba i jul och nästa sommar så! Det blir småkakor fyllda med toblerone. Hade ju inte direkt råd eller tid till smörgåstårta eller nåt skojjigare. Dom får nöja sig med det dom får! ;)

Snart ska jag göra mig iordning för ikväll bär det ut på skojjigheter. Först ska jag till bowlaget och vinna i bowling, sen ska jag vidare till Etage å förlora i musikquiz! =P Man måste ju jämna ut sina vinster...

Stressad som fan, men jag gör så gott ja kan!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det blir väl gott med såna kakor :D Sätter över en hundrig till dig när jag fått pengar, de försvann den här månaden :P.

2010-08-19 @ 18:30:24
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0