Flyttning pågår!

Så i måndags var det dags att kånka på alla möbler å grejjer igen då! Gick bra, tills vi kom till garderoben. Den var såååå tung...eller så var mina armar som spaghetti efter allt bärande. Men efter några försök gick det bra. In i mitt lilla rum kom den iaf!
Rummet är ett gammalt hotellrum och har äckligt fula färger! Känns som jag kommer bo i ett mjukt påskägg! Väggarna är mörkgula, en blå heltäckningsmatta(därav mjukt!) och en äckligt ful färgglad gardin(som ska tas ner!).... Men är iaf nöjd med badrummet och "köket". Fast finns inte mycket skåp å lådor, så vettefan var jag ska ha köksutrustningen?? Ett och ett halvt skåp finns det..

Idag har jag vart å köpt en loftsäng iaf, så jag får lite mer utrymme! =)

Och eftersom det är ett gammalt hotellrum, så ifall du kommer å hälsar på mig så har jag en grej på väggen som man fäller ner, så kan du ställa din resväska där! =) LYX!......ELLER?!?!
OCH det sitter fortfarande lappar uppe; "Om du vill ha nya handdukar, släng dom gamla på golvet!" och "Vill du ha väckning, ring det här numret"! Hoppas dom går att ta bort, utan att lämna fula märken...
Jag vet inte hur jag ska klara av att bo i det där påskägget, men det blir nog bra när jag fått upp alla mina grejjer och gjort det lite mysigt... Det är ju BARA 1½ år! haha...

Bara 2 dagar kvar på jobbet. Tänkte baka nåt, men vet inte vad. Något billigt iaf. Tror det blir småkakor...eller kladdkaka! Men det hinner jag nog med imorgon, nu ska här packas lite till och skruva ner loftsängen i mindre bitar så den blir lättare att flytta. Hoppas på att Ozkar kommer snart med flyttlådor jag ska få av supersnällasilversara (Kela)! =P

I ett påskägg jag ska bo, hur ska jag klar det måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0