<3 Skolan!

Fan vad kul det är att plugga! I love it! Har en underbar klass men det bästa är ju också att man känner sig så snygg om dagarna när man får ta på sig civila kläder, istället för en ful postklädsel!

Idag hade vi två test, för att se på vilken nivå vi ligger. Det ena var på vägmärken och det var svårare än jag trodde. Men skrapade iaf ihop 70 av 82 möjliga poäng. Men när vi slutar utbildningen ska vi kunna ALLA utan till, kunna deras namn och betydelse. Det andra var som ett vanligt teoriprov och där gick det fan ännu sämre... Fast har inte fått svaren än så vet inte hur dåligt det gick. Men alla i klassen verkar vara ite bakom flötet så! =P

Jag berättade idag att jag hade blivit stannad av polisen en gång, för jag körde så sakta så dom trodde jag var full. Då berättade min klasskamrat nå skoj; Hon hade blivit stannad för fortkörning, men börjat gråta så hon slapp böter! Haha, så gråt på mina vänner så kanske ni får sympati av polisen! ;)

Imorgon ska vi ut med den andra klassen till Björnö för lite korvgrillning och lekar. Blir nog skoj, synd att vädret inte är det roligaste! Väldigt många regnskurar faller titt som tätt! Så ingen vanlig skola imorgon, bara 3 timmar ute i skogen sedan hemgång. Och på torsdag blir det körtest. Då ska vi köra konbana, något jag ser fram emot! =)

Annars har jag varit sådär husligt duktig idag, betalat räkningar och tvättat!

Vi är inga vekar, vi ska ut i regnet å leka lekar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0